Завдання другого етапу учнівської олімпіади з основ
християнської етики
8 клас
1. Поясніть
зміст понять «етика», «християнська етика», «етикет». Відповідь аргументуйте
конкретними прикладами. (4 бали)
2. Яким
чином притча про заблукану вівцю (доброго пастиря) розкриває зміст Божого
милосердя до людини? (4 бали)
3. Назвіть
та обґрунтуйте сучасні вияви порушення Божої заповіді «Нехай не буде в тебе
інших богів» та визначте шляхи їх уникнення. (4 бали)
Завдання другого етапу учнівської олімпіади з основ
християнської етики
9 клас
1. Поясніть
зміст понять «служіння», «покликання». Розкрийте їх суть на основі конкретних
прикладів з Біблії та суспільного життя. (4 бали)
2. Апостол Павло пише: «Носіть тягарі один
одного» (Гал.6,2). Розкрийте зміст цих слів на основі притчі про доброго
самарянина. (4 бали)
3. Що таке свобода вибору людини? На основі
біблійних прикладів поясніть свободу вибору між добром і злом. (4 бали)
Завдання другого етапу учнівської олімпіади з основ
християнської етики
10 клас
1.Поясніть
зміст видів любові: storge, philia, eros, agape. Відповідь аргументуйте конкретними прикладами. (4 бали)
2.Поясніть
суть універсального морального закону «І як бажаєте, щоб вам чинили люди
,чиніть їм і ви так само» (Лк.6,31). Пояснення аргументуйте конкретними
прикладами з Біблії та суспільного життя. (4 бали)
3. Перелічіть
завдання сім’ї та розкрийте їх зміст з християнської точки зору. (4 бали)
|