Інститутом інноваційних технологій та змісту освіти надіслано лист від 06.11.2013
№14.1/10-3632 "Щодо проведення моніторингу якості загальної середньої освіти”,
яким визначено особливості складання тестів з англійської мови
Структура тесту для
загальноосвітніх навчальних закладів
і критерії його
оцінювання (5 клас)
!!! Примітка:
Учні загальноосвітніх навчальних
закладів не виконують Завдання
№1 тесту, а починають працювати
з Завдання №2.
Завдання
|
Рівень завдання
|
Форма завдань у тесті
|
Кількість завдань
|
Кількість
балів
за завдання
|
Максимальна
кількість
балів
|
7–9
|
Початковий
|
Завдання на відповідність
|
3
|
0; 1
|
3
|
10–14
|
Середній
|
Завдання на відповідність
|
5
|
0;1
|
5
|
15–18
|
Достатній
|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
|
4
|
0; 1
|
4
|
Творче завдання
|
Високий
|
Завдання відкритого типу
|
1
|
0;2;3;2;2;2
|
11
|
Всього:
|
13
|
|
23
|
Оцінювання результатів тестування учнів загальноосвітніх навчальних
закладів здійснюється відповідно до рівнів сформованості
в них іншомовної комунікативної компетентності за такою технологією:
•
завдання № 2 (7–9) – кожна правильно
визначена відповідність оцінюється в 1 бал;
•
завдання № 3 (10–14) – кожний
правильно визначений фрагмент речення оцінюється в 1 бал;
•
завдання № 4 (15–18) – кожне
правильно доповнене речення оцінюється в 1 бал;
•
завдання № 5 – під час оцінювання
враховуються два показники: 1) змістове наповнення і 2) мовне
оформлення тексту висловлення. Під час оцінювання змістового наповнення і
мовного оформлення беруться до уваги такі показники і визначаються такі
критерії оцінювання:
•
відповідність змісту висловлення пред’явленій
ілюстрації – 0–2 бали;
•
висвітлення у змісті висловлення вказаних
пунктів – 0–3 бали;
•
зв’язність висловлення – 0–2 бали;
•
нормативність використання у висловленні
лексичних одиниць – 0–2 бали;
•
нормативність використання у висловленні
граматичних явищ – 0–2 бали.
Максимальна кількість балів, яку можуть отримати учні загальноосвітніх
навчальних закладів за виконання тестових завдань, становить 23
бали. Вона диференціюється у такий спосіб:
•
завдання № 2 – 3 бали;
•
завдання № 3 – 5 балів;
•
завдання № 4 – 4 бали;
•
завдання № 5 – 11 балів.
За кожне виправлення з неправильного варіанта відповіді на
правильний знімається 0,5 бала. Виправлення з правильного варіанта
відповіді на неправильний варіант оцінюється в 0 балів
Таблиця відповідності набраних тестових балів рівню
навчальних досягнень учнів
Кількість набраних балів
|
1-3
|
4-8
|
9-12
|
13-23
|
Рівень навчальних досягнень
|
Початковий
|
Середній
|
Достатній
|
Високий
|