П`ятниця, 27.12.2024, 17:15
Вітаю Вас Гість | RSS

Нагуєвицька СЗШ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2013 » Листопад » 6 » Доповнення про моніторинг з іноземної мови у 5 класі
21:04
Доповнення про моніторинг з іноземної мови у 5 класі
Інститутом інноваційних технологій та змісту освіти надіслано лист від 06.11.2013
№14.1/10-3632  "Щодо проведення моніторингу якості загальної середньої освіти”,
яким визначено особливості складання тестів з англійської мови

Структура тесту для загальноосвітніх навчальних закладів

і критерії його оцінювання (5 клас)

!!! Примітка: Учні загальноосвітніх навчальних закладів не виконують Завдання №1 тесту, а починають працювати з Завдання №2.

 

Завдання

Рівень завдання

Форма завдань у тесті

Кількість завдань

Кількість

балів

за завдання

Максимальна

кількість

балів

7–9

Початковий

Завдання на відповідність

3

0; 1

3

10–14

Середній

Завдання на відповідність

5

0;1

5

15–18

Достатній

Завдання з вибором однієї правильної відповіді

4

0; 1

4

Творче завдання

Високий

Завдання відкритого типу

1

0;2;3;2;2;2

11

Всього:

13

 

23

Оцінювання результатів тестування учнів загальноосвітніх навчальних закладів здійснюється відповідно до рівнів сформованості в них іншомовної комунікативної компетентності за такою технологією:

        завдання № 2 (7–9) – кожна правильно визначена відповідність оцінюється в 1 бал;

        завдання № 3 (10–14) – кожний правильно визначений фрагмент речення оціню­ється в 1 бал;

        завдання № 4 (15–18) – кожне правильно доповнене речення оцінюється в 1 бал;

        завдання № 5 – під час оцінювання враховуються два показники: 1) змістове напов­нення і 2) мовне оформлення тексту висловлення. Під час оцінювання змістового на­повнення і мовного оформлення беруться до уваги такі показники і визначаються такі критерії оцінювання:

        відповідність змісту висловлення пред’явленій ілюстрації – 0–2 бали;

        висвітлення у змісті висловлення вказаних пунктів – 0–3 бали;

        зв’язність висловлення – 0–2 бали;

        нормативність використання у висловленні лексичних одиниць – 0–2 бали;

        нормативність використання у висловленні граматичних явищ – 0–2 бали.

Максимальна кількість балів, яку можуть отримати учні загальноосвітніх навчальних закладів за виконання тестових за­вдань, становить 23 бали. Вона диференціюється у такий спосіб:

        завдання № 2 – 3 бали;

        завдання № 3 – 5 балів;

        завдання № 4 – 4 бали;

        завдання № 5 – 11 балів.

За кожне виправлення з неправильного варіанта відповіді на правильний знімається 0,5 бала. Виправлення з правильного варіанта відповіді на неправильний варіант оціню­ється в 0 балів

 

Таблиця відповідності набраних тестових балів рівню навчальних досягнень учнів

 

Кількість набраних балів

1-3

4-8

9-12

13-23

Рівень навчальних досягнень

Початковий

Середній

Достатній

Високий

 

Категорія: Навчання | Переглядів: 861 | Додав: igor584108 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Категорії розділу
Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz