« 1 2 ... 30 31 32 33 34 ... 103 104 »
Традиційно у квітні проводиться щорічний Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня»
До участі, як і завжди, було запрошено учнів 7-11 класів, які цікавляться фізикою, люблять думати і спостерігати, змагатися і перемагати. 34 учасника з різних класів виявили бажання взяти участь 03 квітня 2019 року у щорічному Всеукраїнському учнівському фізичному конкурсі, щоб перевірити свої знання та інтуїцію, помірятися силами з ровесниками з усієї України. Конкурс дав можливість учням ще раз перевірити свої вміння застосовувати знання на практиці, відчути азарт змагання і радість успіху. Натхненниками дітей були символи конкурсу. Усі сумлінно працювали, настрій був позитивний, тож маємо надію на гарні результати.
Координатор шкільного етапу конкурсу учитель фізики Корч І.М.
Учасники:
7 клас: Чапля А., Риб'як О., Биків В., Чапля Ю., Мацько М., Тиндик Н., Микитич М., Шаповалова Д..
8 клас: Гром Р., Фотеску М., Чабан Л.. Кімакович Д., Тиндик Р.
9 клас: Бернар А., Гуняк М., Данилів В., Копцюх Г., Котик С., Лагдан Р., Микитич І., Одинак С., П
...
Читати далі »
|
29 березня 2019 року у Львівському національному університеті імені Івана Франка відбулася V науково-методична конференція «Сучасні тенденції навчання хімії»,
в якій взяла участь учитель хімії нашої школи Лихтей М.Б.
З вітальним словом до присутніх звернувся ректор ЛНУ ім. І. Франка Володимир Мельник, з доповіддю про актуальні питання підготовки вчителів Нової української школи та матеріального забезпечення природничих кабінетів виступила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич. Після виступу Міністр дала відповіді на поставлені запитання. Під час роботи конференції науковці та вчителі висловили свої пропозиції щодо нових програм, підручників з хімії, запровадження інтегрованих курсів із природничих дисциплін.
|
26 березня відбулося засідання педагогічної ради школи «Творчий звіт вчителів, які атестуються у 2019 році»
Педагогічні працівники, що атестуються, представили свій педагогічний досвід перед колегами. Цього року про свій творчий доробок розповіли вчителі Голубицький І.Л., Кордиба Р.Р., Мацько О.С., Мацько С.М., Олійник М.Й., Шумеляк Л.М., Чапля Г.М. Колеги ділилися досвідом роботи в організації та проведенні уроків з використанням інтерактивних форм та методів роботи, позаяк саме нестандартні форми роботи спонукають до творчості як учителя, так і учнів.
|
Всесвітній день води
22 березня світова спільнота відзначатиме Всесвітній День води, проведення якого у 1992 році започатковано Генеральною Асамблеєю Організації Об’єднаних Націй з метою привернути увагу до проблем, пов’язаних з водним фактором. Цьогорічна тематика Всесвітнього дня води - «Вода для всіх», а увага зосереджується на важливості загального доступу до чистої води та питаннях збалансованого управління водними ресурсами. Всесвітній день води покликаний нагадати людству про надзвичайну важливість води і для навколишнього природного середовища, і для суспільства в цілому.
З нагоди цієї події у школі проведено:
- виховні години « Вода – джерело життя».( Лихтей М.Б.), " Без води нема життя на Землі" ( Чапля І.І.)
- урок, присвячений Всесвітньому дню води ( 4 кл., Бараняк Л.І.)
- випущена стіннівка " Вода - джерело життя на Землі" ( учком)
|
20 березня класовод Шумеляк Л.М. провела відкритий урок з предмета «Я досліджую світ» у 1 класі за програмою НУШ
Організація учнів на навчальну діяльність була забезпечена на високому рівні. Вчителька одразу ж зуміла включити учнів у корисну навчальну діяльність. Емоційний фон на початку і в ході уроку був хороший: учителька задає колективу класу мажорний тон, підбадьорювала учнів у їхній роботі. На уроці використовувались різноманітні методи навчання, зокрема: "Ранкове коло", вправа "Відкритий мікрофон", "Крісло автора" та багато інших цікавих вправ і завдань.Раціонально було використано технічні засоби навчання.
|
16 березня учні нашої школи взяли участь у районному конкурсі « Таланти твої, Україно»
Усі школярі стали призерами у таких номінаціях:
1)Український народний одяг: Риб’як Ю. ( 1 кл.) – ІІ місце; Чапля Х. ( 3 кл.) – ІІІ місце.
2)Український народний одяг: Синичин Т. ( 3 кл.) – ІІІ місце; Піцик О. – ІІІ місце.
«Гердан, вироби з бісеру»: Павлова Ю. ( 6 кл.) – ІІ місце.
ВІТАЄМО!
|
18 березня в рамках декади педагогічної майстерності "Ярмарок педагогічних ідей" відбувся відкритий урок з фізичної культури
в 10 класі - модуль «Баскетбол», який провів вчитель Голубицький Ігор Леонідович.
У сучасному житті все більше використання занять фізичними вправами спрямовано не на досягнення високих результатів, а на підвищення їх оздоровчого впливу на молодь. Для вирішення такої глобальної проблеми найбільш ефективними засобами є, перш за все, спортивні ігри. Серед них перевагу віддають баскетболу. Сучасний баскетбол знаходиться на стадії бурхливого творчого підйому, направленого на активізацію дій, як у нападі, так і в захисті. Саме тому баскетбол є одним із засобів фізичного розвитку і виховання молоді. Підготовча частина уроку включала різні види вправ, які були спрямовані на підготовку організму до навантажень. Діти виконували стройові та організовуючі вправи, різновиди бігу та ходьби, вправи на місці і в русі, розучили комплекс вправ з м’ячами. Під час уроку учні вправно виконували завдання учителя працюючи в групах, що активізувало їх командний дух та сприяло здоровій конкуренції між командами.
|
14 березня учні 4 класу взяли участь у конкурсі на краще читання поезій Тараса Шевченка
З трепетом, шаною та повагою читали твори нашого Кобзаря молодші школярі. До душі і сліз розчулили присутніх найкращі читці: Лесівців Соломія, Грабевник Діана, Павлінський Андрій.
Підготувала учнів до конкурсу вчитель Мілєва Л.С.
|
З нагоди 130 річниці з дня народження Тараса Франка працівник Державного історико-культурного заповідника "Нагуєвичі" Л. Плюйко провела урок-лекцію для учнів 11класу
Школярі почули маловідомі факти про життя і діяльність сина І. Франка та ознайомились із ексклюзивними світлинами родинного архіву письменника з фондів музею.Т. І. Франко – син славетного батька Івана Франка. Справжній український інтелігент, котрий понад усе цінив працю як фізичну так і розумову. Учений-філолог, письменник, перекладач, громадянин – котрий в умовах тоталітарної системи не зміг уповні розкрити свого таланту. Проте, твердо вірив у майбутнє відродження української нації.




Дзеркало сайту: http://www.nszs.in.ua/
| |