19 листопада 2013 року відбудеться проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з біології за результатами навчання учнів 10 класів в основній школі
За результатами відбору номерів варіантів тестів, шляхом випадкових чисел, із збірників завдань: «Біологія. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Матяш Н.Ю., Козленко О.Г., Додь В.В.)
Номери варіантів: № 3, № 4, № 7, № 10.
Увага! Інститут інноваційних технологій і змісту освіти повідомляє, що під час
підготовки до друку збірника «Біологія. 10 клас. Збірник завдань для проведення
моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в
основній школі» українською мовою (авт. Матяш Н.Ю., Козленко О.Г., Додь В.В.)
вкралися технічні огріхи.
Слід читати так:
Варіант 4
9. Установіть відповідність між ознаками будови в родині Бобові.
А вільна верхня пелюстка
Б кількість тичинок
В дві нижні зрослі пелюстки
Г дві бічні вільні пелюстки
|
1 вітрило
2 десять
3 два
4 весла
5 човник
|
Варіант 10
16. Робота з графіком. На графіках «Тривалість різних видів пам’яті»
зображено різні види пам’яті залежно від тривалості зберігання інформації: І – сенсорна;
ІІ – короткочасна; ІІІ – довготривала.
1. Розгляньте графіки тривалості різних видів пам’яті.
2. Поясніть, як змінюється тривалість різних видів пам’яті.
3. Яке це має значення для людини?
Відповіді
|