Рівні навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів
|
|
|
Аудіювання*
|
1
|
Учень (учениця) розпізнає на
слух найбільш поширені слова у мовленні, яке звучить в уповільненому темпі
|
2
|
Учень(учениця) розпізнає на
слух найбільш поширені словосполучення у мовленні, яке звучить в
уповільненому темпі
|
3
|
Учень (учениця) розпізнає на
слух окремі прості непоширені речення і мовленнєві зразки, побудовані на
вивченому мовному матеріалі в мовленні, яке звучить в уповільненому темпі
|
II. Середній
|
4
|
Учень (учениця) розпізнає на
слух прості речення, фрази та мовленнєві зразки, що звучать у нормальному
темпі. В основному розуміє зміст прослуханого тексту, в якому використаний
знайомий мовний матеріал
|
5
|
Учень (учениця) розуміє
основний зміст поданих у нормальному темпі текстів, побудованих на вивченому
мовному матеріалі
|
6
|
Учень (учениця) розуміє
основний зміст поданих у нормальному темпі невеликих за обсягом текстів,
побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість
незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися
|
|
7
|
Учень (учениця) розуміє
основний зміст поданих у нормальному темпі текстів, побудованих на вивченому
мовному матеріалі, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення
яких можна здогадатися, сприймає більшу частину необхідної інформації, надану
в вигляді оціночних суджень, опису, аргументації
|
8
|
Учень (учениця) розуміє
основний зміст стандартного мовлення у межах тематики ситуативного мовлення
яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна
здогадатися. В основному сприймає на слух експліцитно надану інформацію
|
9
|
Учень (учениця) розуміє
основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів,
про значення яких можна здогадатися, а також сприймає основний зміст
повідомлень та фактичну інформацію, надану у повідомленні
|
IV. Високий
|
10
|
Учень (учениця) розуміє
основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів,
про значення яких можна здогадатися, а також основний зміст чітких
повідомлень різного рівня складності
|
11
|
Учень (учениця) розуміє
тривале мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про
значення яких можна здогадатися. Вміє знаходити в інформаційних текстах з
незнайомим матеріалом необхідну інформацію, надану в вигляді оціночних
суджень, опису, аргументації
|
12
|
Учень (учениця) розуміє тривале
мовлення й основний зміст повідомлень, сприймає на слух надану фактичну
інформацію у повідомленні
|
*
Обсяг тексту, рівень складності, лексична та граматична наповнюваність,
тематика текстів формуються вчителем відповідно до
Програмових вимог, для кожного етапу навчання та типу навчального закладу;
|
|
|
Читання*
|
I. Початковий
|
1
|
Учень (учениця) вміє
розпізнавати та читати окремі вивчені слова на основі матеріалу, що вивчався
|
2
|
Учень (учениця) вміє
розпізнавати та читати окремі вивчені словосполучення на основі матеріалу, що
вивчався
|
3
|
Учень(учениця) вміє
розпізнавати та читати окремі прості непоширені речення на основі матеріалу,
що вивчався
|
II. Середній
|
4
|
Учень (учениця) вміє читати
вголос і про себе з розумінням основного змісту тексти, побудовані на
вивченому матеріалі. Уміє частково знаходити необхідну інформацію у вигляді
оціночних суджень за умови, що в текстах використовується знайомий мовний
матеріал
|
5
|
Учень (учениця) вміє читати
вголос і про себе з розумінням основного змісту тексти, які можуть містити
певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. Уміє
частково знаходити необхідну інформацію у вигляді оціночних суджень, опису за
умови, що в текстах використовується знайомий мовний матеріал
|
6
|
Учень/учениця вміє читати з
повним розумінням тексти, які можуть містити певну кількість незнайомих слів,
про значення яких можна здогадатися. Уміє знаходити необхідну інформацію у
вигляді оціночних суджень, опису, аргументації за умови, що в текстах
використовується знайомий мовний матеріал
|
III. Достатній
|
7
|
Учень (учениця) вміє читати з
повним розумінням і тексти, які містять певну кількість незнайомих слів, про
значення яких можна здогадатися; уміє знаходити потрібну інформацію в текстах
інформативного характеру
|
8
|
Учень (учениця) вміє читати з
повним розумінням тексти, які містять певну кількість незнайомих слів,
знаходити і аналізувати потрібну інформацію
|
9
|
Учень (учениця) вміє читати з
повним розумінням тексти, використовуючи словник, знаходити потрібну
інформацію, аналізувати її та робити відповідні висновки
|
IV. Високий
|
10
|
Учень (учениця) вміє читати з
розумінням основного змісту тексти, аналізує їх, розуміє прочитаний текст,
встановлюючи логічні зв’язки всередині речення та між реченнями
|
11
|
Учень (учениця) вміє читати
тексти, аналізує їх і робить власні висновки, розуміє логічні зв’язки в
рамках тексту та між його окремими частинами
|
12
|
Учень (учениця) вміє читати тексти,
аналізує їх і робить висновки, порівнює отриману інформацію з власним
досвідом. В повному обсязі розуміє тему прочитаного тексту різного рівня
складності
|
*
Обсяг, тематика, характер текстів для читання визначаються вчителем
відповідно до Програмових вимог для кожного етапу
навчання та типу навчального закладу.
|
Говоріння*
|
I. Початковий
|
1
|
Учень (учениця) знає найбільш
поширені вивчені слова, проте не завжди адекватно використовує їх у мовленні,
допускає фонематичні помилки
|
2
|
Учень (учениця) знає найбільш
поширені вивчені словосполучення, проте не завжди адекватно використовує їх у
мовленні, допускає фонематичні помилки
|
3
|
Учень (учениця) використовує в
мовленні прості непоширені речення з опорою на зразок, має труднощі у
вирішенні поставленого комунікативного завдання в ситуаціях на задану тему,
допускає фонематичні помилки
|
|
4
|
Учень (учениця) вміє в
основному логічно розпочинати та підтримувати бесіду, при цьому
використовуючи обмежений словниковий запас та елементарні граматичні
структури. На запит співрозмовника дає елементарну оціночну інформацію,
відображаючи власну точку зору
|
5
|
Учень (учениця) вміє в
основному логічно побудувати невеличке монологічне висловлювання та
діалогічну взаємодію, допускаючи незначні помилки при використанні лексичних
одиниць. Всі звуки в потоці мовлення вимовляються правильно
|
6
|
Учень (учениця) упевнено
розпочинає, підтримує, відновлює та закінчує розмову у відповідності з мовленнєвою
ситуацією. Всі звуки в потоці мовлення вимовляються правильно
|
III. Достатній
|
7
|
Учень (учениця) вміє зв’язно
висловлюватися відповідно до навчальної ситуації, малюнка, робити
повідомлення з теми, простими реченнями передавати зміст прочитаного,
почутого або побаченого, підтримувати бесіду, ставити запитання та
відповідати на них
|
8
|
Учень (учениця) вміє логічно
висловитися у межах вивчених тем відповідно до навчальної ситуації, а також у
зв’язку зі змістом прочитаного, почутого або побаченого, висловлюючи власне
ставлення до предмета мовлення; уміє підтримувати бесіду, вживаючи короткі
репліки. Учень в основному уміє у відповідності з комунікативним завданням
використовувати лексичні одиниці і граматичні структури, не допускає
фонематичних помилок
|
9
|
Учень (учениця) вміє логічно
висловлюватися у межах вивчених тем, передавати основний зміст прочитаного,
почутого або побаченого, підтримувати бесіду, вживаючи розгорнуті репліки, у
відповідності з комунікативним завданням використовує лексичні одиниці і
граматичні структури, не допускає фонематичних помилок
|
IV. Високий
|
10
|
Учень (учениця) вміє без
підготовки висловлюватися і вести бесіду в межах вивчених тем, використовує
граматичні структури і лексичні одиниці у відповідності з комунікативним
завданням, не допускає фонематичних помилок
|
11
|
Учень (учениця) вміє логічно і
в заданому обсязі побудувати монологічне висловлювання та діалогічну
взаємодію, використовуючи граматичні структури і лексичні одиниці у
відповідності до комунікативного завдання, не допускаючи при цьому
фонематичних помилок
|
12
|
Учень (учениця) вміє вільно
висловлюватись та вести бесіду в межах вивчених тем, гнучко та ефективно
користуючись мовними та мовленнєвими засобами
|
*Обсяг
монологічного висловлювання та кількість реплік у діалогічному мовленні,
характер і тематика, лексична і граматична наповнюваність визначаються
вчителем відповідно до Програмових вимог для
кожного етапу навчання та типу навчального закладу.
|