Критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів
з англійської мови
Письмо*
|
Рівень навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних
досягнень
|
Грамотність
|
|
Припустима
кількість орфографічних помилок
|
Припустима
кількість лексичних, граматичних та стилістичних помилок
|
|
I. Початковий
|
1
|
Учень (учениця) вміє писати
вивчені слова. допускаючи при цьому велику кількість орфографічних помилок
|
8
|
9
|
|
2
|
Учень (учениця) вміє писати
вивчені словосполучення
|
6
|
9
|
|
3
|
Учень (учениця) вміє писати прості непоширені
речення відповідно до комунікативної задачі проте зміст повідомлення
недостатній за обсягом для розкриття теми та інформативно насичений
|
6
|
8
|
|
II. Середній
|
4
|
Учень (учениця) вміє написати листівку за
зразком, проте використовує обмежений запас лексики та граматичних структур,
допускаючи помилки, які утруднюють розуміння тексту
|
6
|
6
|
|
5
|
Учень (учениця) вміє написати
коротке повідомлення за зразком у межах вивченої теми, використовуючи
обмежений набір засобів логічного зв’язку при цьому відсутні з'єднувальні
кліше, недостатня різноманітність вжитих структур, моделей тощо
|
4-5
|
5
|
|
6
|
Учень (учениця) вміє написати коротке
повідомлення/ листа за зразком у відповідності до поставленого
комунікативного завдання, при цьому вжито недостатню кількість з'єднувальних
кліше та посередня різноманітність вжитих структур, моделей тощо
|
4-5
|
5
|
|
III. Достатній
|
7
|
Учень (учениця) вміє написати коротке повідомлення
за вивченою темою за зразком у відповідності до заданої комунікативної
ситуації, допускаючи при цьому ряд помилок при використанні вивчених
граматичних структур. Допущені помилки не порушують сприйняття тексту у
роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, різноманітність структур,
моделей тощо
|
4
|
4
|
|
8
|
Учень (учениця) вміє без використання опори
написати повідомлення за вивченою темою, зробити нотатки, допускаючи ряд
помилок при використанні лексичних одиниць. Допущені помилки не порушують
сприйняття тексту у роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше,
різноманітність структур, моделей тощо
|
3
|
3
|
|
9
|
Учень (учениця) вміє написати
повідомлення на запропоновану тему, заповнити анкету, допускаючи ряд
орфографічних помилок, які не утруднюють розуміння інформації, у роботі вжито
ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, різноманітність структур, моделей
тощо
|
3
|
2
|
|
10
|
Учень (учениця) вміє написати повідомлення,
висловлюючи власне ставлення до проблеми, написати особистого листа, при
цьому правильно використовуючи вивчені граматичні структури у відповідності
до комунікативного завдання використовуючи достатню кількість
ідіоматичних зворотів, з'єднувальних кліше, моделей
тощо
|
2
|
1
|
|
IV. Високий
|
11
|
Учень (учениця) вміє написати повідомлення,
правильно використовуючи лексичні одиниці в рамках тем, пов’язаних з
повсякденним життям. надаються при наявності несуттєвих орфографічних, які не
порушують акту комунікації (британський або американський варіанти
орфографії, орфографічні помилки в географічних назвах тощо)
|
1-2
|
|
|
12
|
Учень (учениця) вміє надати в
письмовому вигляді інформацію у відповідності з комунікативним завданням,
висловлюючи власне ставлення до проблеми, при цьому правильно використовуючи
лексичні одиниці та граматичні структури
|
|
|
|
* Обсяг письмового повідомлення, його тематика, структура, повнота розкриття змісту, лексична
насиченість та рівень граматичної компетентності наповнюваність
визначаються вчителем відповідно до Програмових вимог для
кожного етапу навчання та типу навчального закладу.
|