Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
із предмета захист Вітчизни
При оцінюванні навчальних досягнень учнів з
предмета захист Вітчизни вчитель оцінює теоретичні знання, уміння їх
застосовувати на практиці; за нормативними показниками, - контрольні вправи, що
їх мають виконувати учні (вправи та нормативні показники подано у навчальних
програмах).
Рівень навчальних досягнень учнів
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
І. Початковий
|
1
|
Учень може розрізняти об’єкти
вивчення і відтворювати деякі його елементи (на рівні «так-ні»)
|
2
|
Учень фрагментарно може
відтворити окремі елементи навчального матеріалу; має елементарні навички
виконання практичних робіт
|
3
|
Учень декількома простими
реченнями передає зміст навчального матеріалу, знаходить відповідь на
питання в тексті підручника; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання
|
II. Середній
|
4
|
Учень знає окремі факти, що
стосуються навчального матеріалу відповідно до тексту підручника або
пояснення вчителя; виявляє здатність елементарно висловлювати думку; з
допомогою вчителя може виконувати частину практичних завдань
|
5
|
Учень розуміє основний
навчальний матеріал, здатний дати визначення понять, але допускає помилки; з
допомогою вчителя може логічно відтворювати значну його частину; його вміння
і навички дають змогу виконувати практичні завдання з допомогою вчителя
|
6
|
Учень самостійно відтворює
значну частину навчального матеріалу; може дати стислу характеристику
об’єктам вивчення; правильно вживає терміни; з допомогою вчителя користується
джерелами інформації
|
III. Достатній
|
7
|
Учень виявляє знання і
розуміння переважної частини навчального матеріалу; дає визначення понять;
здатний застосовувати знання на практиці (за алгоритмом), може частково контролювати
власні навчальні дії; самостійно визначає порядок виконання практичних
завдань
|
8
|
Учень володіє навчальним
матеріалом і використовує набуті знання і уміння у стандартних ситуаціях;
може зіставляти, узагальнювати, систематизувати інформацію за допомогою
вчителя, самостійно застосовує теоретичні знання для виконання практичних
завдань
|
9
|
Учень оперує навчальним
матеріалом на рівні теми, розділу, може самостійно його відтворювати; володіє
необхідними теоретичними засадами для вироблення власної думки при
обговоренні проблемних ситуацій та виконанні практичних завдань
|
IV. Високий
|
10
|
Учень володіє глибокими,
міцними знаннями, здатний використовувати їх у нестандартних ситуаціях;
виявляє творчі здібності; знаходить джерела інформації та самостійно
використовує їх при виконанні поставлених завдань
|
11
|
Учень володіє узагальненими
знаннями з предмета, вільно висловлює власні думки; без допомоги викладача
знаходить джерела інформації і використовує одержані відомості відповідно до
мети та завдань власної пізнавальної діяльності; раціонально виконує
практичні завдання
|
12
|
Учень має системні знання,
виявляє здатність приймати рішення, вміє самостійно здобувати знання; рівень
умінь і навичок дає змогу виконувати практичні завдання на бездоганному рівні
|
|