В Інституті інноваційних технологій і змісту освіти надано роз’яснення щодо методології проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі
У методичних рекомендаціях з проведення моніторингу якості освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі, що розроблені Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти визначено, що моніторинг здійснюватиметься за допомогою контрольних робіт учнів.
Моніторинг буде проведений за спеціальними збірниками завдань. Збірники завдань з кожного навчального предмета складаються з 10 варіантів тестів, які розроблені відповідно до вимог чинних навчальних програм і відрізняються складністю, структурою та формою. На виконання тестів з кожного предмета буде відведено 45 хвилин. ... Читати далі »